2016年8月22日 星期一

|穿搭の享|懶人必備平底鞋 ● Mywarisa













開心買鞋,唔開心買鞋,好天買鞋,唔好天都要買鞋!
女人總是對鞋有一種買不完的魔力,每次買完都話唔再買住,但見到有新款就會忍唔住手!
各位美美,有共鳴嗎?

一對鞋除左款式靚之外,最緊要係夠舒服,令你行完一整天都唔覺攰就最好啦~
高跟鞋靚就係靚,不過行得耐始終都會腳攰,所以平底鞋(俗稱:婆仔鞋)就成為好多美美的囊中物,不但斯文大方,而且又易配襯!

而我也是很少穿高跟鞋的,因為試過幾次行到好快腳痛,叫著要立即回家之後,所以很少機會穿到!
但有時出席活動/上班要開會時,都要打扮得比較斯文,所以平底鞋也是我鞋櫃中必備之物!

夏天是色彩繽紛的花花季節,而淺藍色也是今年流行大熱的Pantone色,這麼夏天的款式,沒有不入手的理由吧?



















Mywarisa是由日本設計,泰國手工製成,款式多就不再話下,一年買季你都可以買到一對合你心意的平底鞋!













這對平底鞋以淺藍色底,有白色的花花及綠葉,感覺好有夏日色彩,少女味沛濃,而且仲帶點可愛感,最岩夏天穿搭色彩繽紛的衣著!

鞋面材料是採用合成纖維製作,而入面及鞋墊採定軟身的合成皮革,所以著落好舒服,最後鞋底是以橡膠製成,好軟身!

#OOTD1:
Sunglasses: JINS From Japan
Top: G.U. From Japan
Skirt: Any Brand From Maple Fashion
Shoes: Cherry Blossom (Light Blue) From Mywarisa


















平日出街Causal Tee短褲已經集以為常,如果換一條及膝七分長裙感覺斯文少女一點~



















簡單隨意的白Tee加紅白色長裙,配上淺藍色的平底鞋,紅及藍的顏色成對比,色彩,隨意的日常穿搭加上一對可愛感十足的平底鞋,活力十足!













就算假日走在一片綠悠悠的草地上都十分輕鬆自在!

#OOTD2:
Top:TABBAO
Pants: KOREA Fashion From 金百利
Bag: anello From Logon
Shoes: Cherry Blossom (Light Blue) From Mywarisa














七八分闊腳褲裙褲在今季大行其道,我的身高約160cm,唔算高亦唔算矮,但如果想視覺上有170cm的感覺,穿上束腰闊腳褲裙/褲,就可以將雙腳的比例拉長!

而白色的蕾絲上衣也是今季的大熱,帶出女性優雅清新的氣質~
之前穿上拍照上Facebook,這件衫詢問率都頗高,其實這件是在偉大的淘寶上購買,唔講真係唔知~
有好多人都講淘寶買衫唔好,一眼就被人看穿是淘寶貨(即係劣質貨),但其實只要識選擇,淘寶都買到好貨架!















這個穿搭就是藍色及白色為主,將闊腳褲裙褲束在腰間,感覺時尚,整體比例拉高後,就算穿上唔有高度的平底鞋都唔洗怕啦!



















我喜歡穿平底鞋的好處就係唔怕甩鞋帶,出門口唔洗5秒就可以出街,方便程度緊次於拖鞋,哈哈!
當然如果有人腳汗特別多,都要著返對供著平底鞋/高跟鞋用的襪仔啦!














上面的花花好美,睇到心情特別愉快!

#OOTD3:
Dress: H&M
Necklace: Any Brand From Maple Fashion
Bag: MAUD FRIZON
Shoes: Cherry Blossom (Light Blue) From Mywarisa














有時以Blogger身份出席活動,為左尊重場合同埋可以跟美美Blogger朋友一齊拍照留念,穿上一條連身裙感覺會比較斯文!



















淺黃色的背心連身裙感覺也非常Summer,而拎返個手挽/上膊的淺藍色袋子,正好跟鞋子的顏色相襯!




















唔知大家著平底鞋有冇一個經驗係新鞋落地成日都好易刮損腳,成日都要貼塊膠布呢?
我已經著左佢幾個星期啦~唔計返工好多時間坐係度,我著左呢對鞋,當日出席活動後,跟男友行街行足一整天都唔覺腳痛,或者有刮腳的情況,好正好舒服呀,超推介!



















Cherry Blossom (Light Blue)
HK$599
SIZE: 36-40

Mywarisa


產品Mywaris提供



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言