2016年5月13日 星期五

|吃喝の享|在火車上用餐 ● CHOO CHOO

話說深水埗係男人的天堂,無所事事就跟男人走了去深水埗看電腦用品及玩具模型~
行左一個下午係時候要搵地方食晚飯,之前有朋友提及過長沙灣有間好特別的餐廳,於是我地就慢慢行到長沙灣,因為長沙灣係工廈區,沿途都無特別商店,食店附近就好多車房,真是萬萬想不到這裡有間好特色的餐廳!
如果乘MTR到長沙灣站,大約步行1015分鐘左右就可以黎到啦~
因時間尚早,所以唔洗等位就可以坐低啦~

店面唔算好大,不過裝修好有特色,它們就以火車為主題,餐廳兩邊都好似有個好列車的窗口,窗口其實是LCD顯示屏,不斷播放著在列車上行走中看到的境象,仲有不斷的火車聲,有聲又有畫,就好似坐係火車入面食飯咁,好特別呀!
而上面有就CHOO店鋪的名字,用心的擺設,好吸晴呀!
枱上面還有一盆迷你的植物,好精緻呀!
重點當然要睇下食咩啦~

Mango BananaHK$48
以電燈膽外形的玻璃瓶,入面注滿飲品,主要是以芒果及香蕉混合之成的飲品,即叫即制的~
飲落質地好滑,有點像奶昔般的質感,好香的芒果味,中間夾了好香好鮮味的香蕉味,原來芒果跟香蕉係幾夾,甜中帶點微酸,好開胃!
而杯墊就用地圖的圖案為主,真係有去旅行的感覺!

煙肉碎焗青口沙律配蒜蓉多士(HK$110
以一盤木盤上碟,最吸晴就係上面的青口啦~
上面有4隻青口、沙律菜及蒜蓉多士!
青口比想像中大隻,上面淋上煙肉碎加蕃茄醬,上面過有白色似Cream的牛油,微酸的醬汁混埋青口一齊食好正,好鮮味,而且味道剛好又唔會太濃!
而沙律菜也是我指定的菜單,沙律菜好新鮮,加少了許柚子沙律汁,微酸好開胃~再加上香脆的蒜蓉多士,成份沙律一次過滿足3個口感,超正!

香辣羅勒葉醬炒魷魚圈意大利麵(HK$108
點這個時,職員就跟我們說這個是帶辣,而且都幾辣,因為我地唔太食得好辣,所以就轉了一款叫青醬炒這份意粉!
上面的魷魚圈數量都幾多,食落幾彈牙,唔難咬開,易入口!
而意粉就混合了普通的意大利粉及黑色的墨魚麵,整個意粉用了橄欖油炒的,好香!
炒得好香,意粉軟硬適中,唔會太油淋淋,而且轉了用青醬味道好香,咸度適中,不錯!

炭燒非洲雞配紅椰香醬(HK$108
呢個是男人點解,我不是太好雞的,但這個令我有驚喜呀!
炭燒非洲雞燒至表面金黃色的,而重點就在紅椰香醬,超級好香,好香的椰香味,如果有白飯係度,就咁用汁混來吃我都可以食哂成碗飯呀!哈哈!
切開雞肉沾來食用好配的味道!
而雞肉煮得好林身,好易切開,雖然肉質沒太嫩滑,但味道醃得好入味,配上無敵好味的紅椰香醬真係加哂分!


L.J.K HK$98
看到很多人都介紹這個甜品,所以一場黎到無理由唔食既~
上碟時單看賣相已經夠吸引,一個球形,上下都有紅色的作點綴!
先講講個球狀,其實就是Frozen Cheese Ball來的,入面是空心的,而外面就是一層芝士味的比Cream Cheese 硬身一身的,芝士味好香濃但濃而不油膩~
而上面就灑上紅莓味的脆脆!
而底部也有以紅莓製成的像雪芭般的質感,因為這個紅莓味有點酸,所以側邊就放埋一些焦糖脆脆,一口酸一口甜真係完全滿足哂味蕾!
而剛才說芝士波中間是空心的,刺穿了它就有源源不絕的紅莓汁流出,芝士配搭味道較酸的紅莓,一個甜品有齊幾種味道及口感,真係超級大滿足,愛吃的芝士這個真的不可不試,太好味了!


後記:
餐廳地點雖然較偏遠,也不是在旺區開設,但也不乏大家來光顧~
我們食到中段已經有人開始在外等位~如果唔想等就可以早點來吧~
整體食物比我想像中高,尤其是那份甜品,真係一試難忘,食物價錢中位價,想煮食水準高,值得一試!

CHOO CHOO
地址:長沙灣順寧道364-368號昌暉大廈地下1號舖
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言