2016年5月15日 星期日

|吃喝の享|仿如置身法國的自助式晚餐 ● Passion by Gerard Dubois


香港人愛去旅行,一有幾天假期就周圍搵平機票,要離開香港叉叉電!
對於我們這些窮等人家及懶惰的朋友來說,放假應該留係香港休息一下~
在社交平台上看著很多朋友的旅行相片,其實自己也有一刻心動過~
不過,其實香港都有好多好地方!

灣仔舊喜帖街原來已經重開了~重新的面貌好有外國的風格,剛巧行過就跟男人走入去看看,由於已經到了食飯時間,見到呢度原來開左間Passion by Gerard Dubois,之前一直都好想去光顧下,先到唔係太多人就決定係度食晚飯啦!
這間Passion by Gerard Dubois樓高兩層,地下果層就有Outdoor座位,賣麵包、蛋糕、三文治等輕食!
而步上一層小小的樓梯去到二樓!
上到黎直頭有嘩一聲的感覺,因為裝修實在太美了,美得像一間專影相的Sudio一樣!

二樓有咩食呢?
二樓有沙律、Pizza、意粉/飯類、特色飲品或扒類,真係睇多花多眼亂~款款都好似好正咁!
這裡是自助式點餐的,選好食物就可以到收銀位置Order及付款,點好後就自己找個位子坐下就可以~
職員就有一這個方形的牌子,因為我們點了不同的食物,就有幾個牌子,可以係出菜時間不同所以要咁分~
當食物準備好,牌子就要閃起震動及響的,這是你就可以到櫃枱領取食物!


法國火腿凱撒沙律(HK$48
很喜歡點沙律,48蚊有一大碟,份量比想像中多~
沙律菜上面除了有法國火腿之外,還有粒粒脆多士及少量芝士片!
法國火腿咸度適中,份量都幾多,而沙律菜混有一點微酸的沙津醬汁,菜好清新爽口,加埋粒粒脆多士口感好豐富!


雙重煙燻煙肉乾蕃茄玉米薄餅(HK$62
一般厚底的Pizza我本身唔太喜愛,但見到這個薄身的Pizza,望落唔會太膩所以就叫黎試下啦~
跟一般圓形的Pizza不同,它是長方形的,已預先界開6份!
上碟的木盤刻有店鋪的名字,好有特色!
這個Pizza主要有煙肉乾、小量蕃茄及粟米,當然Pizza有芝士及少量香草啦~
Pizza邊位好脆身好似餅乾咁,而中間有餡料的位置比較軟身,配料好充足,煙肉加芝士這個配合太好味,咸度適中,中間有少量鮮甜的粟米粒,等整個感覺唔會太重口味,好味!


忌廉磨菇長通粉(HK$88
好喜歡食長通粉,忌廉磨菇味是大眾易入口的口味~
醬汁比較杰身好Creamy,上面灑上少量的芝士片,將長通粉稍為混合一下,芝士溶化在當中,唔會太濃味,而長通粉軟硬適中,不錯!

牛肉千層麵(HK$88
這是焗製的千層麵,上碟時好香,表面焗至金黃色!
千層麵其實也是意粉類的一種,不過麵就比較大面積,麵與麵之間夾著牛肉碎及芝士等!
味道跟肉醬意粉差唔多,也是以蕃茄作底的肉醬味,混埋半溶狀的芝士超級惹味,芝士味唔會太濃,焗至熱騰騰好香,帶微酸的好惹味!

Passion Mocktail  黑加倫子+青檸+薄荷果汁 (HK$39)
好精緻的果汁瓶,上而打了個絲帶蝴蝶結好吸晴呀!
講返杯飲品,好清甜的的提子味,帶有少量微酸的青檸味,而飲到落肚時口控及喉嚨感受到一陣陣涼感,應該就是薄荷的味道,一杯份量好多,跟男人兩份飲一杯就足夠了!

後記:
這間餐廳完全冇令我失望,而且環境很美,好似去左外國咁~
食物水準比想像中高,難怪那麼多人光顧~
而我最喜歡就係二樓有半露天的座位,不過當人被其他人用了就沒法坐到附近~
最好就係餐廳是半自助式的,沒有加一收費,價錢合理,下次要再黎食過先!



Passion by Gerard Dubois
地址:灣仔皇后大道東200號利東街G11,G12F12A號舖
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言