2018年6月30日 星期六

|頭髮の享|為Pre-Wedding打造美美髮色 ● Hair Kingdom @ Elite Hair Group 染髮服務


應該不少人都知道我剛剛六月有很長時間都不在香港,緊密的行程,去完台灣影Pre-Wedding,回港一天又立即轉戰到日本旅遊~

到宜家回港就可以慢慢分享返我之前為左影Pre-Wedding而去染髮色~
我係自己個Facebook post左張頭痛相,好多朋友都話好靚,除個左景靚之外,條婚紗、成個造型都是我想要的菜(迫你睇哂全文先有得睇!哈哈!)

有唔少朋友就讚我呢個髮色好靚,所以今次就想Share我個美美髮色係邊度染啦~


臨出發Pre-Wedding一星期先安排染髮,去到位於尖沙咀的Hair Kingdom搵阿Man染髮啦!




呢度有個人Locker可以先放低大家的行裝,等你安心享受佢地的服務~




呢間係樓上鋪,環境都同一般Salon大同小異,有好多新雜誌放係度俾客人睇~



今次為左影Pre-Wedding而染髮,所以我都請教髮型師染咩色好睇D,之前有同學仔都分享過佢地試妝時的髮色相,我覺得好靚,所以就俾髮型師睇下!

完全是交哂俾髮型師阿Man



這裡的環境都好光猛整潔,這個位置是洗頭區,設有多個位置~




先俾大家睇下我原本個頭係點,我一向都係染髮的習慣,不過為左養一養返好D頭髮,同埋想留返長少少,我已經有超過大半年無去染髮同剪髮了

(但之前我有做Highlight漂的,所以大家都會仲見到我有D Highlight位)


呢度一面整頭都唔會悶架~準備左唔少Snacks同埋冷熱飲品免費提供俾客人,因為唔想飲咁多凍野就飲杯熱朱古力啦! 

(但後來髮型師Feel到我個人好熱,叫我飲支烏龍茶!哈哈!真係成支俾你!讚!夠貼心!)



染髮過程都幾漫長,由髮型師助手幫手上染髮劑,貼近頭皮的有點吉吉地,佢地都立即幫我處理一下~



經過加熱,沖洗後,髮型師阿Man就幫我修剪一下髮尾,唔敢剪太多,因為要Keep住去到下年Big Day,唔係平時我都唔會留太長的!





Man仲好細心咁幫我吹返同卷返靚個頭先走,第一次試到Dyson風筒吹頭真係好快手呀!



髮型師都是愛攝影的人,仲幫我拍下這美“影後”型格相片,俾佢地做返個紀錄!騙照是這樣練成的!


髮型師阿Man都好健談好Nice,仲了解一下我本身的要求,雖然當晚都幾多客,但都唔會要我等大耐,感覺唔錯~


至於價錢以地區及服務來說,我覺得是可接受的,但貴唔貴就真係好見仁見智,有人覺得買盒染髮劑都貴既,所以唔可以大概而論,純粹個人意見及自己想紀錄一下,不喜勿插,謝謝!

為左呢輯永久保存的Pre-Wedding相,我個人覺得呢D錢絕對值得花!


在這附上我的「頭痛相」乙相!如果想睇我更多婚照,快D Like & FollowFacebookIG啦!



Hair Kingdom


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言