2018年7月21日 星期六

|生活の享|瘋搶日妝激安福袋 ☀ 莎莎夏日日本祭

話說大家有Follow開我都知我真係久唔久都會走一轉日本,每年最少返鄉下日本一轉,以前次次去親都帶好多戰利品返香港,戰利品多到可以鋪到一張床,大家有冇好似我咁試過咁影相呢~

但係近年我愈買愈少野,唔係因為我冇錢,而係香港都有既我仲洗咩係咁遠帶返黎呢~而且我之前諗住係日本買日本野就平D,點知去買左條唇膏返黎,返到香港就見到有得買,仲要竟然平過日本買,真係好SAD


宜家大家只會去到莎莎就已經可以搵到超過282個日本大小的美妝品牌產品,而且香港有成117間莎莎門市,真係想買咩都可以隨手買到!


我自己就好喜歡去銅鑼灣Sasa Supreme果間,係呢個月莎莎仲舉辦左一連串的夏日日本祭活動,除左可以慢慢選購美妝產品之外,佢地仲準備左好多日妝激安福袋,福袋入面都有唔同嘅好多日本美妝同護膚產品,價錢低至4折,超抵呀!


眾所周知,莎莎所出售的產品都是正品正貨,唔洗擔心買到假貨,亦都唔洗搵代購,直接入去買入去揀咪仲開心!


我之前就率先去體驗獨搶日本美妝產品啦~
係限時之內,大家估唔估到我帶左咩返屋企呢?


我自己平時都好喜歡流連莎莎,呢間Supreme真係又大貨又齊,好多個架上面都設有Tester,俾大家試到岩先買走,而且佢地D職員唔會跟住你行,可以係毫無壓力抵下買到自己既心水產品啦!


夏日熱辣辣唔想周街行到身水身汗,不如就去莎莎行下啦~唔買睇下試下都好開心!


如果大家都唔想Miss左佢地個D福袋優惠,記住Mark實佢地個Facebook Page,呢個週末就去Happy Shopping啦!


#莎莎夏日日本祭 #SaSa日本美妝 #SaSaHK #暖男Wally救急行動之歌
#莎莎擁有282個日本品牌美妝產品
#117間莎莎分店冇帶化妝袋都冇有怕



莎莎Sasa


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言