2018年7月6日 星期五

|化妝の享|性價比極高的粉底液 ● REVLON COLORSTAY™持久無瑕水潤粉底液

化妝品一向都是我的恩物,可以化腐朽為神奇,可以令自己最美的一面展示於人前,而我一向最重視底妝,底妝可以調整膚色之餘,仲可以將瑕疵隱藏~

市面上好用的粉底也有不少選擇,但如果要我推介一支性價比高又岩夏天使用的開架品牌粉底液,我一定會第一時間推薦大家呢支—REVLON COLORSTAY™持久無瑕水潤粉底液


REVLON COLORSTAY™持久無瑕水潤粉底液
HK$173 / 30ml

呢支粉底液我已經用左好幾支,真心覺勁好用令人有不斷再回購的衝動!
最近佢推出左亞洲人專用新色號 #110 亮白色調,可以等大家多個色號選擇,令大家在選擇色調時更可以貼近自己的膚色~


好多時大家揀粉底顏色都會用自己的膚色來選擇,其實原來揀粉底仲要留意冷暖色調,如果大家有讀過少少Art都會知冷暖色調是如何~

因為一般的歐洲人膚色都是偏白帶粉,而亞洲人一般都是偏黃的色調,所以全部的色調主要係針對返亞洲女士,調節返大家的膚色!


一支好用既粉底除左岩色之外,講求貼薄持久度都十分重要~
呢支粉底液採用左革命性時間鎖延技術,可以為肌膚持續控油同時注入水份,可以令油光及毛孔問題都一一解決,佢仲分左兩款適合唔同肌膚性質配方(中性/乾性混合/油性肌),適合唔同的膚質使用,打造全日清爽貼薄的底妝!


一如既往的按壓式泵頭可以更易掌握每次使用的份量,方便又衛生!



我這支粉底是 #150 色號,是偏向自然的色調~
粉底液的流動性及延展性很高,只需要一少泵的份量就可以覆蓋整個手背的位置,而且推開之後都十分貼薄輕盈,唔會有焗促的感覺,仲可以修飾皮膚部份的瑕疵,妝感真係唔錯~


我自己比較喜歡用濕粉樸上妝,用掃也可以的,不同的上妝工具也會帶來不同的半啞光/霧面的妝效!


總結:
呢支粉底液持久度都十分高,早幾日帶妝外出了逾10小時,底妝沒有太大的氧化問題,依然保持色調,而咁熱天氣下使用,都只係鼻翼及下巴位置有少量浮粉,問題唔太大~

你話咁高CP值既粉底點可以唔試,學生都負擔得起,真心推介,唔試會後悔!哈哈!




REVLON


是次產品及資料由REVLON提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言