2018年7月14日 星期六

|保健の享|飲得到的Sleeping Mask ● 全新膠原蛋白美肌飲

Collagen膠原蛋白對我們的肌膚好重要,但係無奈受到時間的洗禮,年紀愈長,膠原蛋白亦都會每天慢慢地流失,當膠原組識減少,肌膚都就失去支撐之變對鬆弛,即係代表我地我老態亦都會隨之而出現!

唔想咁快就步入老態的狀態,補充膠原蛋白真係唔可以缺少,單靠外塗護膚品又邊得黎全面呢~但市面上都有好多選擇,點揀好

老實說我已經連續服用口服膠原蛋白補充劑已有1年半多,好多朋友都有問我其實邊隻好,其實最主要就是看成份了吧!



LANEIGE Youth Collagen Drink
膠原蛋白美肌飲 HK$930 / 25mlx30pc


最近LANEIGE推出全新的膠原蛋白美肌飲新增綠茶GABA成份,有效減壓助眠同時促進膠原及彈力蛋白合成~

當中每支都加入5000mg微分子膠原蛋白,可以高效滲透至肌底,在每天睡眠前飲一支,就可以把握肌膚晚間的黃金修復時間,補充同時激活膠原再生,膠原回來了,肌底的儲水空間就會加大,令肌膚回復水嫩透亮,所以又有飲得到的Sleeping Mask的神奇功效!


一盒有30支,一日一支就是一個月的份量~


購買口服膠原蛋白補充劑必要留意的一項,就是看成份~
LANEIGE萃取自魚類優質膠原蛋白,極細分子量,比起市面上較知名Collagen品牌是萃取自豬的膠原蛋白折然不同,更易吸收!


而且一支只有35卡路里,絕對唔會致肥,減肥Keep Fit的人士都可以安心飲用!


LANEIGE 膠原蛋白美肌飲含天然紅石榴、意國紅橙、美國青提及伊朗椰棗,富豐的維他命C,有效抗氧化~
而它的味道似車里子汁,微酸幾開胃,無任何腥味,估唔到又幾好飲wor



總結:
我一直都有補充膠原蛋白的習慣,轉換這個全新膠原蛋白美肌飲2星期左右,效果又真係好似明顯D,即時有幾晚唔係太夠瞓,沒每天敷Mask,肌膚都保持水潤,連剛剛Period生的暗瘡都好快代謝及去印,呢個效果令人覺得好驚喜!

下年Big Day我決定都要在之前2個月入手呢一盒膠原蛋白美肌飲連續飲佢2個月,效果應該會更好,要在Big Day當日以最佳狀態示人先得!



了解更多美肌飲:https://bit.ly/2IA0Vl9


LANEIGE


是次產品及資料由LANEIGE提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言