2016年6月24日 星期五

|吃喝の享|初嚐首爾海鮮塔 ● 九重鮮

話說早前在社交網絡經常看到朋友POST相,就是熱爆韓國的海鮮塔蒸氣鍋,顧明思義就是每一層都擺著滿滿的海鮮,這個如此巨大的塔真係好吸晴,一直都想去試試!















早前經朋友介紹之下,預早Book位預祝我的生日,就可以一嚐這個吸晴的海鮮塔!

九重鮮有兩間分店,一間在大坑,一間在黃埔,因為放工過去比較近,所以我們就去了黃埔分店,地點好易搵!
因為據朋友透露如果星期六日去的話會比較多人,所以我就預先訂了位,不用等候就可以坐下來!








店內光猛,空間感十足,我們6點半左右到達,店內已經坐滿了一半人,看到不少的塔,好興奮哦!













店內還設有洗手盆,方便客人用手食用完海鮮時,可以沖一沖洗!













枱上擺放著整齊的餐具,中間放著個大鍋!









先看看Menu,好有質感的一本菜單!

主要有幾個菜單選擇,職員介紹如果第一次食就建議可以享用首爾塔(每位HK$398/2位起),另需加一服務費!
所以我們就點解這個,另有湯底(粥底)可選,我們就選了韓式豬手湯,另有人蔘雞湯或羊肉角湯可選,還有其他加錢的湯底!









職員先將湯底的材料放入大鍋內,入面可以見到材料有蜆、豬手、韓式年糕及將煮成白粥的米,之後就開著個鍋,就等著海鮮塔的駕臨!













先上兩款韓式小食開下胃,聽職員說泡菜是自家醃製的!













還有調味醬味,都是自家製的,可以配合自己不同的口味食用,而職員就建議最好就先試海鮮本身鮮味為佳!





萬眾期待的塔登場啦!
我們兩人的海鮮塔就只有5層,如果人多D個塔就會再高D架啦!
















在海鮮塔頂有一個自己開蓋的設備,所有蓋都都按位置掛上牆上,塔一到,職員就按制將蓋下放,再在蓋頂放入一支溫度計!
當溫度升至90度,就可以開始食用啦~而頭兩層就最好10分鐘內食用,確保其海鮮的鮮味最佳,仲有一個5分鐘的漏斗,幫助計時,食用時就好似跟時間比賽一樣!













而每張枱旁邊都有一個垃圾桶,可以方便收齊海鮮的殼及其他垃圾!













終於到90分鐘,打開第一層是有蟶子及象拔蚌,旁邊就有一些菇及翠玉瓜!
而殼內盛載著滿滿的精華,職員說唔好浪費精華,可以將精華沿著塔之間的洞倒落下層,最後個粥底就非常鮮甜架啦!













蟶子及象拔蚌為左方便食用,他們預先將肉剪成一小塊,咬落超爽口彈牙,食得出海鮮的鮮味!














而來到第二層,就有元貝及海蝦,還有一些金菇墊底!海蝦好肥美多肉,肉質好新鮮!













元貝超大隻,差不多跟我手掌一樣大,同樣在是盛滿精華,元貝蒸得剛好,好鮮甜!














第三層就是北寄貝及花尾龍躉,中間有一些雲耳蕃茄仔及菇類作伴碟!














第一次係原隻北寄貝,好大隻呀~要花點力氣先可以拆下北寄貝肉食用,好煙韌~而花尾龍躉魚肉質超滑,好鮮嫩哦!





第四及五層可以慢慢食啦!沒有時間限制!
第四層主要是貝類的海鮮,分別有蝴蝶蚌、大花蛤、大蚌及沙巴肉蟹一隻,旁邊就有蒸木瓜及菇!

大隻少少係蝴蝶蚌,跟大蚌其實質感沒太多分別,是肉比較多~
而大花蛤也是好有口感鮮味的!














還有一隻Size比較細小的沙巴肉蟹,兩人就有一隻,職員會提供鉗去食用,平時比較少吃蟹,因為怕麻煩!
但他們已經分成4小件,稍稍用鉗夾幾下就好易食到蟹肉,肉質都係非常新鮮鮮甜!




來到第五層最後一層,就有鮑魚海螺,蔬菜類就有好吸晴的橙色日本蕃薯栗米、日本南瓜、白蘿蔔、冬瓜及冬菇!














鮑魚一人一隻,好有口感同樣好鮮味,而海螺小小的,也是有彈牙煙韌!
另外,日本蕃薯超甜,原來蒸也不錯!








最後就到開頭放下的湯底材料,一轉眼變成一鍋粥~
職員先為我們張表面的一層隔走,就可以食用啦!




















可以落少少胡椒作調味,可以有辟腥的作用~













粥入面有蜆、白蘿蔔及韓式年糕,粥煲至半水狀,內有盡剛才食用海鮮汁的精華,比較清淡唔會太濃味,又有海鮮的鮮甜!














而粥底就有豬手的肉香,所以煲出來特別香特別惹味!

後記:
超滿意今次的一餐海鮮餐,整體海鮮都非常新鮮,加上周邊貼心的服務及職員邊食邊講解,即使客滿也沒有覺得他們冷侍了任何一位客人!
下次帶爸媽再來食先!














九重鮮
地址:紅磡黃埔花園11期地下G26

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言