2016年6月10日 星期五

|吃喝の享|悠閒假日西式午餐 ● La Porcina

平日工作繁忙,來到一年一度的五一勞動假期,緊係要休息下~
就相約了朋友出外走走來一個慢吃的午餐傾下計~
走到不常來到的上環,就走進了這西餐廳食餐,店內座位不算多,有一個OpenBar枱,報置很用心!
座位有室內也有室外,座位寬闊不覺得擠迫!
而也設幾幾枱室外的座位,當日去到也有顧客帶埋狗仔座在外面用餐,好有去左外國渡假的感覺!
雖然是紅日假期,但食店都有Set Lunch提供,價錢由HK$89HK$149之間,價錢屬中上價位!
除了Set Lunch外,更提供有各式飲品及甜品!
我們就一人點了一個Set Lunch及一個甜品Share食!
每個午餐都奉上餐湯:忌廉磨菇湯
而餐湯就跟了一小塊多士,可以沾上湯一齊食用!
忌廉磨菇湯送上時溫度是熱騰騰的,上而灑上少量香草,而湯內有小量磨菇碎,好有口感,忌廉磨菇很香很滑,味道適中不會太咸!


玫瑰洛神茉莉茶
午餐可以跟一杯飲品,可另加HK$15轉特飲,我就轉了花茶!
一壺花茶下面有個小蠟燭溫熱,淡淡的玫瑰花香,好醒神,不過奉上的小杯子就略為細小了一點,如果有一倍Size就更好!

南瓜蟹鉗忌廉飯(HK$129
一向愛吃意大利飯我的就點了南瓜蟹鉗忌廉飯,上面有6隻蟹鉗已經拆好殼!
 
而飯中間就有一粒粒南瓜肉,南瓜肉質感偏淋身,好易咬開,而忌廉飯煮得好好食,香滑的忌廉味配上軟硬適中意大利飯食落好有口感,咸度適中,一路食都唔覺得膩!
另一樣好貼心的就是蟹鉗已經拆好殼,方便客人食用,蟹鉗肉好鮮味,配合忌廉飯好正!

最後,午餐都附上一件小小的飯後甜品,是一件鮮果拿破崙,頂層有一粒紅莓,而中間就有士多啤梨及芒果,還有夾住吉士醬,中間就以璧碎的拿破崙皮,口感極為豐富,鮮果微酸帶甜,作為一個午餐的總結!


草莓杏仁曲奇麻糬窩夫(半份HK$88
 
朋友就說不夠喉,所以我倆就點了半份麻糬窩夫試下!
上碟超美,心心型的窩夫很吸晴,還有一球雪糕配上,我們選了Cookie & Cream口味!
窩夫上灑上糖霜作點綴,很美!
而旁邊就有草莓及杏仁曲奇,杏仁曲奇好香脆,而士多啤梨微酸,再配上吉士醬,可以配著窩夫一齊食,口感好豐富!
而麻糬窩夫中間就夾有煙韌士多啤梨口味麻糬,好特別,窩夫也非常好味,外脆內軟,好香的蛋香味,正!

後記:
悠悠閒閒的跟朋友過了一個下午,嘆個午餐,真係平時返工沒可能做到!
這間食店整體食物不錯,很用心烹煮,值得一試!



La Porcina
地址:上環荷里活道188號地下C
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言