2016年6月17日 星期五

|吃喝の享|美味美式漢堡 ● Burger Joys

中午跟男友去完灣仔玩具街行,就去附近搵野食,醫下個肚!
突然記得上有朋友推介去這間漢堡包店,男友又好喜歡食Burger,所以就決定去一試!














星期六中午1點左右到達,入面座無虛席,等左一陣先有位!
原來Lunch Time買任何漢包都送薯條及飲品,來得合時囉!














店內唔算好大,座位之間都只可座兩人,如果坐多一位就會較迫,這張相是我臨走時拍的,可以1點正是午餐時間,如果想避開人潮,就可以改晏少少去!













這裡主要是售賣漢堡的,但也有其他沙律、小吃及All Day Breakfast提供,也有不同的特色飲品及咖啡選擇!

Strawberry Mike ShakeHK$58, Lunch跟餐轉加HK$25





















因為見到他們人飲好似好好味,所以就點了士多啤梨奶昔試試!
成杯都係粉紅色好靚,飲落好香的士多啤梨味,奶昔好滑!













上面仲有Cream及一粒車里子作點綴,將Cream混和更香滑,甜度適中,唔易溶化為水,質地好厚實!

Cookies & Cream Milk ShakeHK$58, Lunch跟餐轉加HK$25


















這是男友點的,質地跟士多啤梨味的厚實幼滑,我個人覺得比士多啤梨味甜,多香溫尼拿味,仲有有曲奇碎!



















上面一樣都有一Cream,也有一申Oreo餅作點綴,也跟上面一樣,不易化為水,由頭飲到尾都好有質感!

Mushroom Cheese Burger HK$88














這個是我點的磨菇漢堡,是素食者也可以食的!
這裡每個漢堡都因一個紙箱入住,方便食用!













入面主要的磨菇已經打成蓉,再炸成一塊好似漢堡扒的樣子!
還有生菜、洋蔥、酸瓜、鮮蕃茄及芝士,再中間夾住微酸的沙律千島醬,一咬落去口感非常豐富,而磨菇味超香,好新鮮!

Chicken BurgerHK$88













而男友點的是雞塊漢堡,配料也是有生菜、洋蔥、酸瓜、鮮蕃茄及芝士等!













雞塊先行煎炸過,好香好惹味,而且咸度適中,配上微酸的醬汁好惹味!

薯條














這是在午市買任何漢堡都會附送的,是幼身的薯條,好脆口,是剛剛炸起的!
不過我稍為乾身了一些,可能是炸的時間過長吧!


薯堡














可以食到薯堡的地方在香港已經買少見少,見到有就一客薯條轉成薯堡了!
份量都幾多,炸得好金黃香脆!

Buffalo WingsHK$58














最後加了一客水牛雞翼,上面沾滿橙色的醬汁,半份有6隻,全份有12隻,因為已經飽了7成,所以就叫了半份!

雞翼其實是預先炸了,上面淋滿醬汁,醬汁辣中帶微甜,肉質鮮嫩,也有西芹同甘筍作伴碟!














後記:
好滿足的一餐漢堡午餐,每樣都是即叫即製,新鮮熱辣,而且份量都比想像中好,下次再去食過!















Burger Joys
地址:灣仔駱克道42-50號君悅居地下E

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言