2016年6月6日 星期一

|頭髮の享|話變就變色彩髮型 ● EJG JANET Q 澤妮官 變色髮蠟

生活在多姿多彩的社會裡,愛追上潮流的朋友都喜歡多樣化的打扮~
隨著衣著要多花款,頭髮裝扮都會追上潮流~

如果有去過髮型屋染髮的朋友都知,又洗又染再洗完又洗再要焗埋油,最少都要2小時!真係每次都坐到PAT PAT痛!
再者,如果染紅/紫等其他顏色,因為無漂頭髮,顏色好快就被洗走,維持得唔耐T_T

早前就收到一盒變色髮蠟,只需短時間就可以幫到頭髮轉換個新顏色,又快又方便!
EJG JANET Q 澤妮官 變色髮蠟
HK$168 / 150ml

EJG JANET Q 澤妮官是來自台灣的品牌,變色髮蠟共有4色(粉紅色、藍色、紫色、銀白色),這我選擇了紫色!

鋁罐的包裝,旁邊還印有產品製造及有效日期,跟平時用的髮蠟差不多!

變色髮蠟質地好軟綿綿杰身,有點似慕絲的質地!

建議在乾髮的時候使用,視乎自己想打造什麼髮色,可以Highlight,續束續束塗上頭髮,又或者可以自取於掌手,以手指及手掌搓揉頭髮,打造漸變染髮的效果!

話哂第一次上這類咁Colorful的髮色,今次就低調少少,就續束續束塗上,打造一個Highlight的效果啦!

變色髮蠟塗上頭髮唔會油笠笠,好清爽乾身,效果好似出去Salon挑染咁!
個人小意見,如果要打造髮尾漸變的染色效果,最好穿深色衣服比較好,因為會有輕微掉色的情況!

上完頭髮,手指/手掌都染上了顏色,但唔洗怕~
因為變色髮蠟的親水性配方,遇水即可將顏色一一沖洗走,用於頭髮上的顏色也是一樣,所以日日轉髮色都仲得,勁方便!


總結:
第一次玩變色髮蠟,覺得好方便,想變髮色都唔需要去Salon2粒鐘~
全系列有4隻色,可以的話仲可以買齊4色玩Mix & Match,好似粉紅加紫都等特別,打造不同的髮色去襯當日的穿著,真係容易得多!



香港獨家分銷商 我的公主美妝店 My Princess 購買點:http://www.myprincessyoyo.com/product-2916.html


香港官方:EJG 香港代理


此產品由官方提供




#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言