2015年12月31日 星期四

|吃喝の享|甜品胃出動 ● 急凍海燕椰皇凍x梳乎厘

好多人都話女人有多一個胃,叫做「甜品胃」!
明明晚餐食到好飽,總是有辦法將甜品都塞進肚裡去~
十個有九個女人都喜歡食甜品,包括我也是!
但原來足不出戶都可以嘗到美味甜品啦~
早前就收到急凍海燕 (寒天) 椰皇凍及急凍梳乎厘,真係大飽口福呀!

急凍海燕 (寒天) 椰皇凍
HK$180 / 6  (: $222)
HK$540 / 18  (: $666)
*買滿 18 個有免費送貨服務
原產地泰國一級優質椰皇,清甜椰汁混合頂級海燕烹煮而成,凍食或熱食都可以,滑順海燕加上嫰甜椰肉,無比味蕾享受!
海燕擁有豐富膳食纖維及低卡路里,有助腸臟蠕動、利便及塑身。椰皇汁擁有多種維生素既可解渴同時又可補充體力嫰滑!

賣點
-      天然健康,海燕(寒天)擁有豐富膳食纖維及低卡路里,有助腸臟蠕動、利便及塑身
-      椰皇汁擁有多種維生素既可解渴同時又可補充體力
-      嫰滑椰皇肉補而不燥
-      獨立真空包裝,衛生可靠
-      凍食熱食一樣方便
 
獨立真空包裝原個椰皇凍,包裝外也印有效食用期,未食用可以放於冰箱內存放!
椰皇凍凍食或熱食都可以,天寒地凍,首選梗係熱食啦!
從冰箱取出,當然要先解凍啦!

解凍方法 : 可放於雪櫃 0-4℃ 解凍數小時或利用微波爐解凍功能解凍 5-10 分鐘後,即可享用!
另外一提,利用微波爐解凍必須先把包裝袋除去
解凍後處理:產品解凍後需要放於 0-4℃ 儲存,並於3天內享用
 
熱食方法 : 利用微波爐小火功能加熱 1-2 分鐘或用熱水加熱,即可享用~
而我就用隔水蒸的方法!
滾水大約蒸15-20分鐘左右就可以了!
原個椰皇內放滿半透明的海燕,而椰汁水也特別多,所以我要用個碗來盛載,以免汁液倒到周圍都係啦!
海燕的質地有點像Jelly狀,好有口感,椰汁清甜開胃,而原個椰皇的椰肉都有,起肉都好容易,啖啖椰肉加海燕,多重味覺享受!
除了可以單吃之外,大家更可以配合不同的口味來創作出不同的食法!
而我就超愛椰皇x鮮奶燉蛋白,超好食!
 
順帶一提,椰皇的底部已經是平底,所以放在平面上都不會碌黎碌去,好貼心!

其實鮮奶燉蛋白係好簡單又快捷的一款甜品,入廚新手都好易製作!
好啦!簡單講講製作方法先~
材料:
鮮奶 1盒(236ml – 屋仔牛奶一盒)
 1-2茶匙(可按個人喜好加多或減少)
蛋白 2
 
步驟:
1.     先將牛奶用微波爐弄至微暖或可以隔熱水座熱
2.    加入砂糖慢慢攪拌至砂糖完全融化,可以先試甜度,按個人喜好加多或減少
3.    把蛋白慢慢發勻,之後用篩隔去蛋白泡及蛋筋,避免有泡泡及不夠滑,可以多篩隔一次
4.    隔好的蛋白倒入牛奶內慢慢攪拌混合,倒入蒸碗內,如果還有泡泡,用湯匙把泡泡盛走
5.    用保鮮紙或錫紙封蓋於蒸碗上,隔水蒸10分鐘就大成告成了!
其實又可以把椰皇內的材料先取出,再將鮮奶燉蛋白的汁液倒進在內一併蒸也可以!
而我因為想試到原汁原味,就分開蒸,一啖鮮奶燉蛋白一啖椰皇海燕,味道超夾,再加上一點點清甜的椰汁,好好味呀!
 
有機會大家都可以一試!
海燕椰皇凍可以熱食,也是可以凍食的,在食用前一天把它由冰格放到0-4℃內解凍,之後取出可以立即食用,也可以配合不同的凍食甜品,如椰汁西米露或加點水果也是別有一翻風味哦!
急凍梳乎厘蛋糕
HK$180/6 
HK$336/12 
HK$624/24 
*買滿 24 個有免費送貨服務

100%香港全人手製造,而且含有豐富的蛋白質和脂類,是良好的果品類營養來源,加上熱量比一般甜食低,凍食風味極佳,口感既似雪糕又似慕絲,香甜軟滑~
 
一共有8款口味選擇,分別:
-      急凍D24榴槤雪心班蘭梳乎厘
-      牛奶脆脆朱古力梳乎厘
-      鮮芒果香橙梳乎厘
-      草莓脆脆士多啤梨梳乎厘
-      黑芝麻紅豆抹茶梳乎厘
-      紅豆抹茶梳乎厘
-      紫薯抹茶梳乎厘
-      咖啡朱古力梳乎厘
總有一款岩你口味!
未食用前,必須急凍冷藏於冰箱中,取貨後 6 個月內食用,風味最佳!
包裝盒上印有食品的食用方法營養標籤及食用期限等!
解凍的時間可以由1030分鐘,放於雪櫃 0-4℃中,會有不同的口感!
獨立真空包裝,衛生可靠~
而在多個口味中,我最喜歡草莓脆脆士多啤梨梳乎厘
上面為草莓味的蛋糕,夾住草莓的加脆脆雪糕般,好香好味,味道不太甜,一小個作為飯後甜品真是一流享受!
牛奶脆脆朱古力梳乎厘也不錯,不是太甜~
因為本人不太愛好榴槤,於是奉獻給男友的媽媽享用,她食過後也大讚榴槤好香,好正!
 
不過要留意返解凍時,可能包裝會有出現倒汗水,會令到表面的蛋糕層沾濕!
 
總結:
不用外出宅在家也可以享用美味的甜點,不過一次過要訂多才有免費送貨服務~
建議訂購前要留意雪櫃是否有多餘的位置儲存哦
 
 
產品及資料由品牌提供
 
 
銷售點:創興策劃
 
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言