2018年7月20日 星期五

♥R&W♥ 婚享 #14:正式台灣Pre-Wedding準備篇✿無耳窿新娘尋Bling Bling耳環(I)

話說大家都有留意我跟男人上年年尾走到去日本旅行順手自拍下Pre-Wedding,拖了大家想久都仲未完成,唔好意思!我會加快腳步架啦!

《相關婚享回顧》

仲有唔夠一個月的時間就準備出發到台灣返輯正正式式的Pre-Wedding,我今次選用的公司都比較少人提及,所以影完會返黎同大家婚享一下!

我是直按聯台灣的婚攝公司,而非去到婚展俾台灣佬捉住狂Sell的公司~Package其實都已經包了很多項目,至少婚紗禮服都唔需要自備,但係其他配飾方面就唔太知道果面會唔會提供,所以想自己預早準備,而其中一項令我最頭痕的就是耳環

我是一位沒有耳窿的準新娘,在這個月行街或是Online Shopping都留意下平時好少理會的飾物店~
原來係香港要搵一D又靚又有耳夾款的耳環真是不多,見到好靚的但佢地無轉耳夾服務,立即灰左!

終於!皇天不付有心果日行行下街俾我發現到有間掛住超多耳環款式的飾物店,我立即衝左入去睇!

淨係仿珍珠款都已經唔少啦~
如果唔喜歡珍珠款都仲有閃石同埋一D時尚D既款式~
佢地既飾物全部都係由925純銀所造,而閃到爆的是用左奧地利製水晶方晶鋯石而仿珍珠是貝母珍珠,設計真係好多花款同選擇!

不過我問左店員話唔係款款耳環都可以轉耳夾,我睇岩左幾款都咁岩可以加錢轉耳夾架 
 
係間鋪睇到唔捨得走,仲留到佢地仲有一系列婚嫁的首飾,造工真係唔錯,現象睇D石好閃閃呀!

連戒指既設計都好時尚年輕,平時出街戴都唔錯~
或者平平地買隻黎影Pre-Wedding用都得,求婚戒都係比較貴重,可都唔敢戴去影相!

雖然佢地呢D耳環無淘淘咁平,不過比較佢地用料同細緻度,D耳環都只係3位數字有找,而且仲可以試到岩先俾錢~
仲有仲有!佢地好似都做緊優惠去到5月底,不過係指定款式先有!如果你都好似我咁搵緊耳環/耳夾款耳環,呢間絕對值得去望望




以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印👣支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!

Follow Me  Facebook / IG

沒有留言:

張貼留言