2018年7月9日 星期一

♥R&W♥ 婚享 #27:我們的小清新請帖 ✿ 糾結篇【淘寶實物開箱大比拼】


準備好哂D大項目,開始要處理下令人煩惱的的細項了~
我都係隨心去搞,因為實在太多濕碎野了~

姊妹裙、兄弟衫搵左款,會訂返黎睇下實物如何,而之前就約左7月尾姊妹第一次見面會,因為我所有姊妹都係大家互相唔認識,想佢地早少少見一見,到時就更有默契啦!



請帖亦都係走唔甩一個項目,我一開始完全冇諗過係香港印帖~
我個場本身都包帖,但係要自己拎出去印,佢個帖冇款(白色珍珠卡紙一張)之餘,仲要香港後印都要HK$5 UP一張(有經驗同事得知),所以我一開始訂場就已經放棄左佢地D帖,轉投淘淘懷抱,相信呢度好多新娘子都係淘淘訂帖架啦!平!靚!正!

我一開始搵帖就根據以下條件去搵:
-      以花/草為主 (小清新風格, 因為配合返婚宴場地)
-      顏色主要以紅/粉紅/綠色
-      可以自訂文字內容/排版, 可轉繁體字
-      一套連信封+主卡+副卡
-      最好人仔5蚊左右一套

我預大約印200-250份左右,個數目話多唔多話少唔少,始終都上拎上手睇下個實物係如何先至拍板,所以我就之前就搵左幾個心水款淘左D版返黎睇下實物,睇完之後真係好糾結呀!大家幫幫眼俾D意見我呀!


第一款
套裝:信封+1主卡+1副卡
價格:5012.8@ / 1208.8@ / 3007.8@
另外同款設計仲有枱牌、封口貼紙、流程卡、對摺名牌(另外加錢)




呢款係一見鍾情,粉紅色信封,信封內頁有印花圖案,有花有草完完全全的我的菜
呢款個版係最後先收到,係因為佢個版係因為設計費問題,需要俾50先會寄兩款樣版你,仲要唔經淘淘,要另外經支付寶入數俾佢架~中間過程有D麻煩,幾經辛苦終於都收到佢呢款實物!



實物同我想像中既一樣,雖然價格比較貴,但我依然覺得好靚,主卡同副卡都是特種紙,可以寫字,質感有D紋理那款,不是令面的!



上面文字內容可以自訂,繁體字都可以,印花圖印好柔和好清新,完全是岩哂我婚禮個主題~

主卡的前後頁圖案就是這樣,除左圍案之外,字款同排版都可以自訂!



而副卡就可以轉換成相片及整作地圖(另也有提供同款地圖設計服務,收費另計,呢個我就冇問佢幾錢,約100元以上)


信封全是粉紅色的,而內頁打開就有同款印花,中間印下”Thank You”字眼,呢個款係Pinterest成日都見到,覺得好靚好特別~


心心眼程度:♥♥♥♥♥
性價比程度:♥♥
5為滿分)


第二款
套裝:封套+1貼卡(單面)1插卡
價格:509.8@ / 1207.8@  (燙金加350起)
另外同款設計糖果回禮包裝盒(另外加錢2.8@, 200個起



呢一款大紅色同岩岩果款好唔同Feel,不過我男人又覺得唔錯,又係同上面同一間的,上面講到502款樣版,我就拎埋呢款了!

雖然大紅色為主,但就同樣有花花草草,所以我都覺得可以睇一睇實物!



首先封套面有印新人的名字,未知佢呢個係唔係包埋,因為產品相片無呢個說明,預佢係淨色無野多,通常呢d都係要再加錢~



整個款式係唔錯~
中間係單面貼卡,以英文為主,左隔離插卡係一面中一面英,不過我覺得資料有少少重覆左~



而有燙金同冇燙金都真差差好遠,如果加埋燙金的話呢套請帖分分鐘仲貴過第一款,同埋一向對封套款縛帶的款式冇咩大好感,因為太多人用了!

心心眼程度:♥♥♥
性價比程度:♥♥
5為滿分)


第三款
A套裝:信封1卡+1卡(腰卡)+吊牌+封口貼紙+絲帶
A價格:505.8@

B套裝:1卡+1卡(腰卡)+吊牌+絲帶
B價格:50套起¥4.5@

C套裝:內頁訂製信封+1主卡+封口貼紙
C價格:50套起¥7.8@

單張雙面主卡價格:50套起¥2.6@


呢個款都係以粉色花草設計為主,5.8@一套都唔算貴,我係睇中佢信封內頁係有圖案先至買個版黎睇~


呢間買版都係單套價格,再自費運費約人仔10-12元的!
呢個版同樣可以自訂字款排版中文字亦都可以用繁體字 ,整個色Tone都比較偏橙粉一點,沒第一款的太粉嫩~


這個款主卡是橫向的,圖案也是不可改動的~


主卡同副卡都是特種紙,啞面可以寫字,質感同樣D紋理,有質感!


而這一套是附有Thank you的封口貼紙,質感唔差~


而信封就是普通的橙紅色的珠光面信封,實物還不差,不過我最喜歡的信封內頁圖案要相對比較貴,所以這套不列入考慮範圍了~

心心眼程度:♥♥♥
性價比程度:♥♥♥♥
5為滿分)


四及五

套裝:信封1卡+1卡(腰卡)+SAVE THE DATE吊牌+封口貼紙+絲帶
價格:30套起¥3.8@ / 100套起¥3.6@ / 200套起¥3.4@



這間取版都係單價價錢,再自付運費,但送到黎收到好失望,因為不是一整套的樣版,缺少了信封,副卡及貼紙,不可以看齊一整套樣版~


佢呢款有好多個樣版排版可以選擇,分通用版同訂制版,通用版好似填充題咁只可以好似樣版咁填上資料,而訂制版入面的字,顏色,排版都可以隨意按個人喜好訂制,也附有同框線附圖可以自選,也可以加相片一併印製!


訂制版上的中文字都可以改繁體字的,而正面的一邊圖案式字句不可改內容的!
而拎

心心眼程度:
性價比程度:♥♥♥
5為滿分)

套裝:信封1卡+1卡(腰卡)+SAVE THE DATE吊牌+封口貼紙+絲帶
價格:30套起¥3.8@ / 100套起¥3.6@ / 200套起¥3.4@


這款同上面第4,5款同一間,價格都是一樣的,同樣是送少了,這一套只收到主卡一張=_=



風格設計其實係唔差的,都是有粉色及花草的圖案,不過質感都係比較薄,同埋店主寄漏配件俾我,印象已經唔好了,所以呢間都可以Out

心心眼程度:♥♥
性價比程度:♥♥♥
5為滿分)


套裝:信封1卡+1卡(腰卡)+吊牌+絲帶
價格:20套起¥3.9@

這份成是以綠色為主,沒有花的元素,只有綠色的葉子圖案,因為我想要的風格的小清新,同我個場地都好夾~




全套都是只有兩色,正面同後面都有幾款排版及樣式可以選,中文字亦可以轉成繁體字~


而這套主卡同副卡都是特種紙,啞面可以寫字,質感同樣D紋理,算厚身有質感!



信封全是色的,而內頁打開就有同款設計的印花,其實都幾靚~
可以美中不足是信封面有好大隻Wedding Invitation燙金字,問左店主唔可以改,咁收件人寫係邊度好?而男友覺得綠色卡好似聖誕卡,所以有點卻步了~

心心眼程度:♥♥♥
性價比程度:♥♥♥♥
5為滿分)

套裝:信封1卡+1卡(腰卡)+吊牌+絲帶
價格:20套起¥3.9@


最後呢款同第7款是同一間店的,所以價格是一樣~
包的配件也是一樣,而這款是粉紅色為主的!




呢款同上面果款都係一樣,有多個版面設計選擇,亦都可以轉成繁體字,而字質同上面大同小異~~




而設計的花花草草都幾靚,3.9有齊5件配件其實如果唔係佢個信封唔知點寫收件人個名之外,我應該都會訂佢了~

大家有冇咩意見,如果個信封係咁,收件人個姓果D寫係邊好,我諗左好耐都覺得寫係邊都係怪怪地!

心心眼程度:♥♥♥♥
性價比程度:♥♥♥♥♥
5為滿分)


到宜家我仲未決定到訂邊款好,第1款我真係好鍾意架~但無奈佢訂1套基本都要HK$10一套,比我預算中貴左DD

其實真係好雞肋,因為好多收到去完個婚宴就會掉,好似幾浪費同”Sign”錢咁~
大家又點睇呀?不如大家投下票俾D意見我呀!好苦惱!

而最近有同學仔Share左其實淘淘帖過黎,好似幾抵又唔差我亦都訂緊返黎睇下個版係點,收到哂之後再同大家婚享吧!



以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印👣支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!

Follow Me Facebook / IG

沒有留言:

張貼留言