2018年4月18日 星期三

|化妝の享|簡易5步百變妝容 ✿ I’MEME I’M MULTI CUBE的骰彩妝盒

女士們嘅手袋都好似一個法寶袋咁,咩都有但係放得太多又搞到個手袋好重,長期帶著重重的袋子其實對步姿也不好的哦!


而最近MEMEBOX推出呢盒超的骰但同時超實用嘅I’M MULTI CUBE的骰彩妝盒,係我最愛眼影胭脂化妝盒

手掌咁細盒就齊備早已配襯好顏色的4色眼影同胭脂,仲有小鏡子,太方便喇掛同時仲試到品牌的皇I’M TIC TOC TINT LIP VELVET我愛啞光甜心氣墊唇釉添!

宜家就要用上呢2件彩妝品化一個美美的妝容同大家開心分享一下啦!


I’M MULTI CUBE我愛眼影胭脂化妝盒
新品限定售價:HK$80


這盒的骰彩妝盒只有5cm x 5cm不太於一隻掌心,超輕巧~


體積雖少但入面就有齊4款已配搭好的眼影及胭脂色調,先係第一層是4色眼影,淺色調或是霧面與珠光色澤都有齊,閃爍或啞緻眼妝都能滿足到大家!


而第二層是與4色眼影Perfect Match 的胭脂!

這系列眼影一共有3款色調選擇,而我收到的是今次主打音調的橙紅TONE 002 All About Coral
試色圖:



4色眼影中除了有(2)珠光橘紅色外,更有霧面(1)玫瑰杏色、(2)霧面淺啡色及(4)珠光深啡色~
1, 3是啞面的眼影,而2, 4就帶有珠光的色調,即使係只有4色亦都可以有唔同的配合,化出不同的妝感!


Step 1



1號霧面玫瑰杏色,均勻塗抹於整個眼窩


Step 2



2號珠光橘紅色,點塗於眼窩中間,提亮效果


Step 3




3號霧面淺啡色,加深眼尾眼頭


Step 4



4號珠光深啡色,塗抹於下眼尾加深輪廓

Step 5

跟官方有點不一樣,我就用返2號色塗抹於及外眼線近眼頭32位置


完成了!大家都好怕Warm Tone的色調好易化到眼腫,但呢個橘紅色都冇呢個情況!






最後就可以用上5號的珊瑚橘紅色的胭脂,它的粉質幼細跟眼影一樣好幼細,我比較少偏橘紅色,效果又唔錯bor~好柔和自然!


I’M TIC TOC TINT LIP VELVET 我愛啞光甜心氣墊唇釉
售價:HK$128 / 3新色,全系列共8


I’M TIC TOC LIP氣墊唇釉系列是I’M MEMETop Seller,今次啞光系列再推出新款3色~




它獨有的著色氣墊頭TIC TOC按壓式設計,令唇妝更貼服出色,而且蘊含滋潤成分,唇色豐盈持久!



直接塗上及以手指點印推開的妝效著色都很不一樣了!


我收到這支是006 Daring Red,好顯色而且塗上咀唇不會太乾,唔會引起乾紋,而且仲有顯白的效果,仲要唔易脫妝,個色好靚,仲係不易脱色,岩哂啲唔喜歡補妝既女士們!

總結:
還是第一次試上呢個品牌的眼影,粉質都好幼細又顯色,無飛粉的問題,讚~而且Step by Step,由1-5順序去化,只需5小步就可以完成一個握得下人既妝容,化妝新手也可輕易上手啦,而且價錢好大眾化,值得手袋裡面擁有一個!




銷售點:
-      銅鑼灣白沙道20MEMEBOX旗艦店
-      銅鑼灣時代廣場4 FACESSS IM MEME專櫃
-      指定莎莎、萬寧及屈臣氏



MEMEBOX



是次產品及資料由MEMEBOX提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言