2018年4月24日 星期二

|療程の享|為Pre-Wedding作V面準備 ● 清肌美療《韓國第5代零痛感HIFU療程》

大家有留意我的更新都會知道我下年結婚啦~宜家都密鑼緊鼓籌備大小事,黎緊六月就出發到台灣影Pre-Wedding,想要以最佳狀態示人,除左Keep住平時勤力護膚之外,出去做下Facial Treatment真係唔少得!

而對於美容有一定了解的美美都對HIFU療程帶所認識,主要是透過高能量達至肌底的筋膜層,刺激肌膚組織收縮緊緻,達到層層提拉及收緊的效果~

我也曾經試過幾次HIFU療程,真係要鼓起好大勇氣先敢去做,因為進行療程的過程都會好酸軟痺痛的感覺,完成後塊臉都最少有幾日至一星期酸軟的感覺,真係美麗的代價!


不過我最近我就去左親試左清肌美療 Pure Skin Health Care 試左地《韓國第5代零痛感HIFU療程》 ,對於「零痛感」這三個字我真的是眼晴發亮呀!

清肌美療 Pure Skin Health Care由只有一間沙田的門市,最近在尖沙咀開左新分店~在市區返工的OL有福了!






呢度佈置得特別用心舒服,特別討女士們歡心,我上到去個心都融化了~
先稍作登記同美容顧問會先了解我的肌膚問題!


他們更會使用這個皮膚分析儀去記錄每位客人的肌膚狀態,可以為客人作出最好的療程建議去改善每位客人的問題!


安排入到去房間,一開門就覺得超舒服優雅的感覺,房間空間超大,仲附設左個人的梳妝枱,感覺私人度好高,而且十分放鬆,可以在繁忙的工作中Relax一下!


更衣過後,美容師就開始準備為我進行《韓國第5代零痛感HIFU療程》啦~在開始前先為肌膚卸妝及潔臉,確保肌膚在最乾淨的狀態下進行!


今次療程就用到呢部HIPRO-V韓國第5HIFU儀器~
一般的HIFU都只會用3個不同深度的導頭打到肌底的3層,而今次呢部部餓器係可以打到8效果當然比3明顯得多啦!

最新技術全面由4.5mm 4mm3.5mm3mm2.5mm2mm1.5mm 1mm層層深度都可以做到,比舊式的4.5 mm 3.0 mm 1.5 mm 層面更加全面,重點是「零痛感」,做到全面每個細微位置,而且獲得KFDA認證醫療級CE 認證,用家可以更家安心!


過程中只用到一個導頭就可以做到8層的效果,美容師先塗上透明Gel就可以開始進行療程,透明美容師的專業手勢,針對唔到臉部的部份就用到不同的深度~

未試之前都對「零痛感」半信半疑,一試上之後,就真係覺得過程好舒服,導頭好似一個導入機咁在臉上滑動似的,過程真係比想像中更加舒服,差點也睡著了!


而這個HIFU療程都無限發數,美容師針對我就在意的假雙下巴位置碌多幾下!


完成療程後,美容師為我敷返個保濕Cream Mask作結,所以我本身肌膚都比較缺水,而做完高能量的儀程更加需要注意為肌保濕,連續敷幾日Mask肌膚會有更好的吸收效果!


大家睇下Before & After即時效果都幾明顯,蘋果肌變得飽滿,而兩頰的輪廓都有所提升,估唔到無痛的HIFU係咁正,舒舒服服就可以令臉型輪廓有所提升!我黎緊Pre-Wedding以最佳狀去拍攝啦


我做完都立即推介左俾我朋友約上去做,因佢都黎緊10月結婚~要係大日子以最佳狀態示人,呢個真係推得一試!


佢地不定時都推出優惠價可以體驗一下,呢個無痛、無風險、過程仲要好舒服咁去改善包包面的問題,真係真心十級推薦俾大家,準備結婚又好,或者各位愛美追V面的女士都值得一試!


清肌美療Pure Skin Health Care
門市:
-      尖沙咀金馬倫道42華懋金馬倫中心11\
電話:2322 3628 / Whatsapp : 9318 2156
-      沙田大圍積富街49-55號安定樓地下55B51E
電話:2685 5388 / Whatsapp : 6777 6827


是次療程及資料由清肌美療Pure Skin Health Care提供

#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言