2018年4月18日 星期三

♥R&W♥ 婚享 #7:我和honey的甜蜜日常 の 旅行自拍合照不求人

進入大日子倒數一周年,好多大Item其實已經大部份完成,宜家開始進入處理各樣細項的部份,例如婚禮Logo、喜帖款式、姊妹裙、兄弟衫、當日的額外報置Research、成長片段、回禮禮物、花球…etc真係多到講都講唔完~

因為場地已經有提供大部份的佈置,不過我想再個人化一點,在會場應該會設置一個Candy CornerPhoto Corner,而成長片段也會是由我們自己製作的!



拍拖就快13年的我倆,一齊去旅行的次數真係多的是,因為男人喜歡攝影,我也有著共同的興趣,兩個人去旅行無返張合照留影好似差咁D所以我地每次去旅行必備之物就是「腳架」!


「腳架」就是我們的最佳攝影師,所以我們也不吝嗇以4字入手比較輕身同負重比較高的腳架
因為專業些少的腳架真係比起在電器鋪買相機送的好用得多,因為旅行要每天揹著出門,如重量太高真係仲慘過返工真係唔惹少哦!

P.S. 我男人因為酷愛攝影,除左腳架之外,仲要配上機身重的單鏡相機及多支不同的鏡頭,務求可以在旅行中拍到美美的照片!



我倆都是哈日族,以下的旅行自拍合照都是在日本的,哈哈!





有人說,肯陪你著和服的男人都是好男人!謝謝男人肯陪我著,換左和腳都好辛苦咁揣著腳架同相機鏡頭去周圍拍合照!









在日本,不難找到一些比較空廣的位置停下來慢慢合照~
因為合照POSE是需要練習的,可要試多幾次先會拍出滿意的POSE同風景合照得多要不求人自拍出一些握Like放閃合照不是太難~

看我地在多年間的練習已經愈影愈自然了!


大家有睇左我之前的婚享都知之前去左日本自拍婚照,我們自拍不人已練到爐火純青,所就一於換上婚紗禮服去自拍婚照啦~
雖然過程比較辛苦,不過都幾好玩,最緊要係兩個人方向同興趣一致,一同經歷過中的細節,就是我們一輩子的回憶!



D仲打算穿上婚紗係我們的出生地香港自拍婚照,遲D再同大家開心Share啦!
*其實我們的自拍合照又點止呢度咁少呀,如果再想我分享多D自拍技巧/TIPS都歡迎PM/留言同我交流架*





以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!


**********************************
歡迎聯絡合作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP


**********************************

沒有留言:

張貼留言