2018年4月9日 星期一

|護膚の享|性價比高轉季必備化妝水 ● i-mju 日本薏仁化妝水

轉季的日子肌膚都特別容易出現問題,肌膚出現狀態的最大原因是因為肌膚缺乏水份之引致
但日日敷面膜唔係人人都咁勤力,大家又有無試過局部濕敷化妝水呢?其實咁係可以快速改善肌膚水份狀態!

講到大量使用化妝水,梗係要搵返款又平又好用的化妝水啦!最近就俾我發現到日本呢支開架牌化妝水,真係性價比高,大大支,豪用都唔心痛!


i-mju 日本薏仁化妝水
建議零售價:HK$ 59


這支日本薏仁化妝水較一般化妝水更能幫助提升皮膚吸收力,讓其後使用的乳霜更能滲透肌膚,達到即時補濕效果,是每日心備的水份補給品~

而化妝水亦有效針對毛孔粗大及幼紋問題,有效紓緩因經常化妝或天氣乾燥而導致的肌膚老化問題!



獨特配方蘊含薏仁成份,當中豐富的維他命B1B2,可消除粉刺、色斑及膚色不均等問題~
而化妝水成分天然,不含香料添加色素,不僅適用於臉部,更可於沐浴後作身體鎖水作用,有效即時保濕及修護肌膚!


呢支化妝水性價比好高,唔洗六十蚊就可以有一支極高容量的化妝水~


化妝水呈米色半透明水狀~


平時可以配合化妝棉用於潔面後即時為肌膚補水,為肌膚提供第一度水份,同時可以加強去角質唔好唔記得頸都要照顧埋呀!



而最近買I-mju日本薏仁化妝水就附送5片高效能化妝水面膜紙,用哂都可以買壓縮面膜紙來代替!






可以將面膜紙沾滿化妝水,雙管齊下用作敷面,有效增加化妝水精華液的滲透力,讓肌膚充分吸收補濕成份,為轉季做好補濕鎖水!



呢支化妝水唔洗講,即刻去買支擺係屋企旁身啦!正!





銷售點:
各大萬寧、莎莎、City SuperLOG-ONColourmixAEON STYLEANGEL、雅施及千色店均有代售


i-mju


是次產品及資料由i-mju提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言